Julstök i massor

Hej alla :)
Har haft så mycket att göra senaste tiden att jag inte hunnit att skriva något alls. Har jobbat en massa med min och Linus essä som vi egentligen ska vara klara med 14 januari men eftersom vi vill vara jullediga så jobbar vi som fan för att bli klara till mitten av december :) Hoppas vi lyckas. Sen så Syrran varit här. Hon ska åka till Norge och jobba så vi har shoppat en massa vinterkläder. Jag har även julpyntat lite hemma, men eftersom allt mitt julpynt verkar ha blivit kvar i förrådet i Västervik bland alla mina andra 100 kartonger så har jag improviserat lite julpynt. Som ni märker har det varit fullt upp hela förra veckan och helgen. Men nu är jag själv igen och har en massa tid över för bloggande :) ialla fall lite. Tänkte bjuda på en av mina favorit jul låtar :) Lyssna och känn julstämningen
http://www.youtube.com/watch?v=yXQViqx6GMY&feature=player_detailpage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0