Ny blogg

Här kommer jag att blogga om allt som jag har lust att dela med mig av. Jag bloggar bara när jag själv känner för det och om det som jag själv tycker är kul, intressant eller vill av annan anledning dela med mig av. Vill du hänga med så gör det :) Gå gärna in med jämna mellanrum och se efter om det kommit något nytt för helt plötsligt får jag för mig att slänga in en del inlägg.

För att ni som läser ska ha en aning om vad det kommer att handla om tänkte jag berätta lite om mig själv.

Jag är 21år gammal och studera för närvarande på linköpings universitet på en utbildning som heter Kultur, Samhäll och mediagestaltning (Ksm). Jag är ursprungligen från Västervik men bor för närvarande i Norrköping där min utbildning ligger. Fritiden, den lilla som blir, spenderar jag med shopping, fika och annat trevligt. Här i bloggen kan ni läsa om både mina tankar om saker och ting, men även få se lite av de arbten som vi gör i skolan och även en massa bra tips på shopping som passar en student med 9000 i inkomst.

Titta som sagt gärna in ibland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0