Presentation

Idag har våran projektgrupp presenterat våran projektidé för mina klasskompisar :) De flesta var jätte nervösa inför presentationen men jag tyckte bara det var roligt. Älskar att stå upp och prata inför folk, får en kick av det :)  I allafall gick det jätte bra och lärarna tyckte att det var jätte bra. De andra grupperna hade oxå jättebra presentationer :) Imorgon har jag sovmorgon till elva sen ska jag bara träffa min grupp en snabbis för att diskutera lite inför nästa uppgift. Vid halv ett imorgon kommer min älskling hit :) Vi ska fira lite att det är vår 4års dag :) Låter så länge men känns som tiden gått så snabbt :) Nu måste jag fortsätta min storstäda min lägenhet :)
See Ya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0