Skitdag var ordet

Ibland blir dagen inte som man tänkt sig och då vill man bara dra täcket över huvudet och lossas som att världen runt omkring inte finns. Idag är en sådan dag. En dag när allt bara har gått fel från början, en dag som  fått mig att skrika och gråta.... En jävla skitdag med andra ord. Någon mer som hatar skitdagar?
Min skitdag började med att jag blev väckt en timma innan klockan ringde av att min pojkvän ringde, Trodde han ringde för att gratta på vår 4 års dag. MEN NEJ, han ringde för att säga att han skulle umgås lite med sin lillebror, en skitunge på 15 år, och att han tog en senare buss upp till mig.... Bara där blev jag skitförbannad, de var de planerna. Sen har jag fått två stora finnar lagom till denna dag och nu spillde jag fil på kläderna som jag tänkt ha på ig idag... Och det går inte att tvätta bort för nu ser det ut som om jag fått spe..a på kläderna
JÄVLA SKITDAG
Min lilla perser exotic katt :) Hon heter Asteras Gipsy Queen men kallar henne quinni :) För vem fan orkar ropa hela hennes namn :P Saknar henne dessa skitdagar, att bara få gosa in mig i henne. Men hon är kvar i västervik och har fått flytta in hos mamma och hennes katt och hund och där trivs hon så bra så vill inte flytta på henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0