Önskelista

Varför är det så svårt att komma på vad man önskar sig. När man själv ska ut och shoppa hittar man hur mycket som helst. Men när man ska önska sig något kommer man inte på något. VARFÖR? Har suttit i flera dagar men kommer inte på något mer än att jag vill ha en resväska, som jag kan ha när jag åker hem till mamma ibland. Kanske är det någon som har lite tips? Fan börjar känna att jag har allt. :) Vilket är både bra och dåligt. Dock skulle jag vilja åka på en resa tillsammans med min pojkvän. Det ska jag nog önska mig av honom. Skulle behöva åka bort ara han och jag nu när vi inte ses så ofta längre. Svårt att gå från sambo till särbo.
Handladesign.se
Accent.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0