Ja vad ska man säga.

Började vid klockan 8 idag med en föreläsning om vad ljudet har för betydelse. Vad säger musik? Vi fick lyssna på lite olika musikstilar och säga vad dom sa oss. Säkert en jätte intresant föreläsning om den inte legat 8 på morgonen. Försökte dock hälla i mig kaffe för att inte somna helt, funkade.Och som duktiga KSMare som vi är har nästan alla internet i sina mobiler och mitt i föreläsningen utbröt någon att våran efterkommande föreläsning om subkultur och mordernisering var inställd. Ett mindre jubel utbrött. Så nu sitter jag hemma och har slutat för dagen. Ikväll kommer Richard hit från Stockholm och ska hälsa på. Blir roligt att träffa honom. Men måste nog städa min väldigt röriga lägenhet tills han kommer ifall han vill komma hit och se hur jag bor. För närvarande ligger det kläder överallt och en massa disk som jag inte orkat att ta hand om. Tänkte försöka bjuda på ett litet klipp från dagens musik i föreläsningen. Enjoy...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0