Full fart i livet.

Hej!
Har haft så himla mycket att göra senaste dagarna att jag inte hunnit med att blogga. Ni får ursäckta mig. Men nu är jag ialla fall tillbaka i Norrköping efter en välbehövlig helg hemma hos mamma. Igår tog pojkvännen med mig, utan att säga något innan, till Tofvehultscafé. Det var hur mysigt som helst. Det är ett litet café som ligger ute på landet i Tofvehult cirka 2mil utanför Västervik. Helt klart värt att besöka om man har vägarna förbi. Där åt vi varsin såkallade tofvehultare Receptet kommer senare för er som vill prova att baka det. Det är en slags fyld giffel. Efter det var jag hos min mormor och åt middag sen blev det hem till mamma för att titta på kort från när jag och mina syskon var små. Blev tidig sänggång då jag fick gå upp halv 5 idag på morgonen och åka hem till Norrköping. Hade ett möte vid 10 så han lagom upp och vila en stund innan det var dax att ge sig av till skolan. Sen blev man kvar där till klockan 4. Efter det tog Elin och jag en härlig långpromenad runt strömmen och Elin bjöd sen på lite mys och våfflor hemma hos henne. Som ni ser har jag varit helt uppbokad.
Hemma hos min mormor på middag igår.
Tofvehults Café
Tofvehult.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0