Min underbara dag!

Idag har det varit en helt fantastisk dag. Mamma och jag har gått på stan och shoppat. Sen tog vi en fika i knäppingsborg, riktigt mysigt ställe. Tänkte lägga ut lite bilder på vad jag handlat idag.
Ett häftigt halsband i form av en drömfångare  från en liten lokal butik här i
Norrköping.
Poncho från Åhléns för 199:- Härlig att ha nu till våren.
Sen har min pepparkvarn fått en partner. Secondhand fynd
Sen köpte jag dessa igår från Lidl faktiskt. Kostade bara 69kr tror jag.
Härliga att ha när vår regnet kommer :) Längtar nästan lite efter regn nu  bara
för det.
Det var det jag hittade idag. Vi får se vad det blir imorgon :)
Kram Cassilie

Kommentarer
Postat av: Sabina

snygg poncho !

2011-03-27 @ 22:14:53
URL: http://sabinaalarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0