Tråkigt inlägg.....

Jag är så glad för imorgon kommer min syster på besök. Det ska bli jätte kul. Länge sedan jag träffade henne så ska bli kul at snacka av sig lite.
Idag har jag haft möte med min uppsatsgrupp, diskuterat igenom våran idé lite och kommit fram till lite nytt. Imorgon ska vi presentera den för hela klassen det ska bli kul att se vad de tycker om den.
Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp i morgon klockan 7.
Ha en bra dag så hörs vi imorgon.
Puss puss.
p.s Detta blev nog det sämsta och tråkigaste inlägget jag skrivit..... Får bättra mig :P
Syrran och jag i sommras.... Jag ser sjukt fet ut i ansiktet,  tur att man inte ser ut så nu... Hoppas jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0