Ingen rubrik!

Ja vad ska man säga om idag. Till att börja med fick jag reda på att mötet var inställt lagom när jag ko dit idag. Inte så kul när man gjort sig iordning och allt. Så jag bjöd hem mig själv till Josie istället och drack kaffe och snackade skit. Det var mysigt. Sen drog jag hem och så kom Elin och knackade på och frågade om jag skulle med och handla på ica. Så då gjorde jag det. Och efter det lagade jag mat. Någon form av tacogryta med ris. Gott blev det iallafall. Och nu tänkte jag börja sortera mina kläder. Vilket igentligen är skitdumt att börja med när klockan är 23.00 och jag har skola imorgon men har lust att göra det nu och är inte det minsta trött. Får väll se hur långt jag kommer innan jag tröttnar och får spendera resten av helgen med en massa kläder överallt. Just det i dag ringde min älskling och sa att han hade saknat mig så mycket (Var hos honom förra helgen) att han beställt biljett hit imorgon. Är väll både glad och mindre glad över det. Kul att man är saknad och älskad och att det blev lite av en surprise men hade sett fram imot en helg ensam. Men va fan man ska inte klaga och dessutom låter han mig springa iväg på egen hand och hitta på saker även när han är och hälsar på. Men nu måste jag sätta igång med kläderna innan klockan blir jätte mycket. Vi hörs j´kanske sen när jag är klar
Puss på er
Fin bild jag tog idag innan jag sprang iväg till skolan. Jackan är en grå skinnjacka från Vila och tubhalsduken är från Åhléns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0