Min underbara dag!

Hej på er!
Idag har jag haft en helt sjukt trevlig dag. Älsklingen är här och vi har tillsammans med Elin haft en riktig kultur dag.
Vi startade dagen med en långpromenad runt strömmen.
Robin bjöd även alla på kaffe som vi tog med oss till parken.
Sen matade vi änderna med mitt gammla bröd. De blev jätteglada
Efter prommenaden gick vi till en fotoutställning den var så inspirerande att vi gick till statsmuséet
för att titta på ytterligare en fotoutställning och en massa annat som de har där. Efter det gick vi till
visualiserings centret och tittade på deras utställning. Det var roligt :)
Sen på kvällen gick vi som sagt på Hur många lingon finns det i världen. Med andra ord en riktigt rolig dag.
Hoppas ni också haft en bra dag.
Kram på er // Cassilie

Kommentarer
Postat av: Alma

naaauuuuwwwwwwwww min leeliiiin pluttski hönapöna! <3

2011-03-20 @ 22:51:13
URL: http://almasgoodies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0