Myskvällen

Idag har varit en mysdag med älsklingen. Vi har varit och köpt ett nytt tv-spel som vi spelat och städat i min lägenhet. Sen efter det har vi bara slappat framför tv hela kvällen. Nu ska vi snart lägga oss i sängen och titta på film. Imorgon är det möte igen som vanligt. Ska bli skönt när man är klar och kan pusta ut i någon dag innan nästa projekt. Imorgon åker jag hem till Västervik och hälsar på mina och pojkvännens föräldrar. Ska bli jätte kul att se dem igen var så länge sedan. Förutom mamma då som var här förra helgen. Har ju glömt att lägga upp en bild på hur fint bordet blev när det blev klart att fälla upp och min fina pepparkvarn så här kommer en bild på det.
Så såhär blev det tillsist. Som sagt så är bordet ifrån Ikea och även barstolarna och tavlan. Resten är secondhandfynd. Nu ska jag iallafall ta och krypa ner hos min älskling i sängen och njuta av att ha honom här.
Vi hörs imorgon
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0