Tidig morgon

Ok jag är vaken... nästan. Börjar tidigt idag också känns inte så jätte kul. Vaknade dessutom i natt av en mardröm. Igår blev detl inte så mycket bloggande. Ber om ursäkt för det. Fanns helt enkelt inte så mycket tid över. Var i skolan en stund och sen gjorde jag en intervju med Elin. Eftersom det var så härligt väder bestämde vi oss för att gå och ta en kaffe och strosa runt lite på stan efter det.

Lagade sjukt god mat igår. Kött med potatisgratäng och katarellsås. Blev jätte gott. Lovar att det kommer ett lite roligare inlägg i eftermiddag/kväll när jag kommer hem från skolan.
Här är en bra låt ialla fall som ni kan lyssna på sålänge
Nu ska jag försöka göra mig iordning och komma igång
Hörs ikväll.
Kram Cassilie

Kommentarer
Postat av: S

2011-04-01 @ 08:27:56
Postat av: Sophia

Sv: Åh tack! :D

2011-04-01 @ 08:28:14
URL: http://zoophias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0