Vilken dag

Idag har jag haft fullt upp hela dagen. Har varit på stan och träffat lite gamla vänner, Alex och Felix. Sen blev det hem till pappa på middag och melodifestivalen :) Rätt låt vann tycker jag  :) Sen blev hem till mamma som hade tjejkväll. Så då blev man sittandes där resten av kvällen. Så det har varit en helt underbar kväll! HUr har eran varit?
Nu ska jag gå och lägga mig för imorgon är min sista dag här i Västervik innan jag åker hem till Norrköping igen.
Tänkte tipsa om en riktigt bra låt till alla er som läser. Finns dock inte på youtube men på spotify. Låten heter:      Bara vänner - Mormors sista ord. Puss och godnatt på er allihopa så hörs vi kanske lite imorgon. Då tänkte jag ta lite bilder på Västervik så ni får se hur det ser ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0